Tramitació legal
La gestió empresarial ha de fer front als requeriments que exigeix la normativa legal definida per la Unió Europea i adaptada a les exigències de l’estat espanyol o de la Generalitat de Catalunya. El domini de les exigències legals suposa tenir un gran coneixement del funcionament de les administracions públiques i disposar de temps dedicat a la lectura, interpretació i gestió de les novetats legals.
Quins són els beneficis?
- Obtenir coneixement sobre les normatives legals que apliquen al sector i afrontar amb seguretat les inspeccions de les administracions públiques.
- Estalviar temps i esforços en la gestió de documentació exigida per les administracions públiques.
- Estalviar diners provinents de decisions correctes a l’hora de fer inversions d’acord amb normativa.
- Conèixer els incentius dirigits al sector turístics i deixar en mans de tècnics experts la gestió i tramitació complexa d’aquests.
Els nostres serveis de tramitació
- Estudis pel canvi de categoria
- Tramitació del registre de turisme
- Estudis de normativa aplicable per establiments de nova creació
- Obtenció de la llicència ambiental
- Implantació del sistema de protecció de dades de caràcter personal (LOPD)