Laboral
- Ens ocupem tant de la gestió del dia a dia (contractes de treball, nòmines, certificats d'empresa o informes de costos laborals, entre d'altres), com de gestions puntuals (jubilacions, altes i baixes d'empreses, formació dual, etc.).
- Assessorament i formació en el compliment de noves normatives (protecció de dades, control horari, altres).
- Possibilitat d'establir quotes fixes mensuals per a un millor control dels costos.
- Ens avala la nostra trajectòria de 30 anys en gestió laboral en el conveni d'hostaleria i ens diferencia el tracte personal amb els nostres clients.
- Tramitació de pensions, davant l’Institut Nacional de la Seguretat Social.
- Tramitació d’expedients a FOGASA.
- Tramitació de comunicats d’accident.
- Liquidació trimestral i anual de l’IRPF davant l’Agència Tributària.
- Assessorament, assistència i representació a inspeccions i controls del Ministeri de Treball.
Demana'ns pressupost sense compromís, per correu electrònic a ggarcia@ostabravacentre.cat o bé omplint el següent formulari:
Normativa
- Conveni col·lectiu d'hostaleria. Resolució de 6 de maig del 2015
- Pròrroga del conveni d'hostaleria. Resolució 19 de març del 2019
- Estatut dels treballadors. Reial decret legislatiu 2/2015 de 23 d'octubre
- Reial Decret 8/2019 de 8 de març, de Mesures urgents de protecció social i de lluita contra la precarietat laboral
- Reglament del Parlament Europe (UE 2016/679) relatiu al tractament de les dades personals
- Llei orgànica 2/2018 de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia de drets digitals.
Enllaços d'interès